Thursday, December 9, 2010

HP & The Deathly Hollow Part 1

UOLS ni peminat Harry Potter x??da tgk the Deathly Hollow?heee...

Actually, aku ni memg la peminat setia HP.memg xpenah miss nak tgk wayang HP. Setelah sekian lama kempunan nak tgk HP, ari selasa baru ni dapatla p tgk kat Wangsa Walk ngan adik2 aku : kakti, nina, sheera, bida.

Pada mulanya kami memg da p pagi 2, tapi tayangan 1130am da full.next show pukol 430ptg..lambat sgt kan.aku pon tersangtla kecewa sebab plan p WW sebab nal tgk HP la...aduhai...so, we all pon decide nak tgk cite NGANKUNG kol 12.tp seat plak xckup.adoii..

Nak dijadikan cite..ak pon beli jgk tiket HP kol 430 ptg 2.bdk2 pon bising kata lewat sgtla apa nya. Dlm kepala da pk t mst nak rushing sembhyg asar plak, tapi xkesahla..after that, we all decide nak balik dulu, makan2...

So petg 2 kami b'tolak dari rumah agak lewatla.kol 4 plak 2.aku da bising2 sebab t nak kena cari parking la, nak cari surau dulu la.terhegeh2 sungguh :P
Bila da smp parking plak penuh! terlupa yg ari 2 public holiday, MAAL HIJRAH.
So, pusing2 gakla cari.last2 kami parking kat Romantika ja.nsb bek ada tmpt...

Bile da smp 2, terus p cari surau. tgk jam da kol 425.aiyaaa....

Last2 masuk pngung kol 450, cite pon da stat.geram2 sbab ak da lepas yg awal punya 2.. But basically, we all enjoy la cite 2.memg garapan citer yg detail eventhough ada la 2 3 part yg director xinclude.sebabnya aku da baca buku, so ak tawla apa yg berlaku..hihihi

Xsbr nak tngu yg 2nd part punya next year bulan 6~~ :)

No comments: