Friday, January 7, 2011

Rutin Harian

Daa...
Hari ini da masuk 5hari budak2 pergi sekolah
Selama e2la hujan mencurah2 aje satiap pagi..
susah2...tapi skrg ni memg musim hujan lebat kan
Sekarang ni, adik2 ak yang sekolah tngl 3org ja  : nina, baby & adik

Nina masuk form 4 n msh lg bersekolah di SMK Ketari
Dulu Nina ni pengawas dari form 1-3..tapi la ni ye xmau jadi pengawas dah
In fact, skrg ni cikgu2 dia sdg bg kelas nak masuk either sains or sastera
tapi dia dpt msuk kelas sains la..tapi aku suh dia amek akaun + add maths sebab ak xase dia bleh bwk subjek sains 2. huhu =.=

Baby or syira plak da msuk form 3. haa, nak PMR tahun ni!
Sek sama ngan Nina..Kalau nina da benti jadi prefect, tapi baby plak yg jadi prefect!

Adik @ Bida plak masuk darjah 3, tapi turun kelas dari M---->K..aishh!
Adik sorg ja sek rendah n dia pon sekolah cina.

Actually, 4org adik yg bwh memg sekolah cina :nina, baby, ajad n bida:
Memg bagus sebab empat2 org ni da pnd ckp cina  
*ak pon nak anta anak ak sek cina t ye en syg.hihihii..gatai!tapi xpe, 4 future planning.hihi >.<

Anyway...sejak bdk2 stat sek ni, rutin harian aku pon da berubah..
maklumla, aku si pengangur yg tegar lagi =.=
No more sleep pagi2..heh! *bagus

okla...aku nak citer sketla rutin harian ak.xda la berubah sgt cuma sket2 ja
  • pagi2 bangun dlm 630am  *time cuti bgn lewat ckeeeeet ja.hee
  • buat breakfast & air milo  *nasi grg, roti telur, etc
  • anta adik p sekolah
  • Balik tgk MHI + breakfast    *wajib
  • kemas umah, wat apa2 yg patot
  • amik adik sekolah kol 1250
  • waktu petg ajar adik wat kije sek
Basically, memg e2la rutin aku hari2 time  bdk2 sek ni..
Buat sementara ni, aku berkhidmat utk adik2 dulu.sementara ada peluang kan...
t kalo da kije, xsempat nak wat sume ni.. 
ADIOS.... :)

Ini la Jadual kelas 3K Adik

adik malu2 nak tgkp gmbr sebab ada kwn dia dlm kelas.haha



No comments: