Monday, November 15, 2010

MY CINTAHATI :)


US...tembam giler aku time nih :p


JENG..JENG..JENG...

MALAM ni terasa nak buat satu entry yg spesel sketla... So, tonite aku decide nak cerita psl MYCINTAHATI :)

First, let me introduce him a bit...

Namanya AHMAD MUNZIR MOHAMAD.Kami sebaya, 24thn..Dia memg sudh bekerja as a technician comp at Sek Keb Sg Rambai. He's staying in Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Anak ke-2 (sama) dari 5adk brdk ...n dia sgt minat PHOTOGRAPHY! =)

oh ye, aku pngl dia MUNZIR ja.. :p
tapi dulu aku knali dia dgn nama ADI --> AhmaDmunzIr aka nama playboy!haha

Besides my family, dia adalah org ke-2 yg terpenting dlm hidup ini!!

mcm mana kitaorg bleh berkenalan??

ANA la yg m'perkenakan kami.
ALHAMDULILLAH....perhubungan kami yg bermula sejak 5tahun yg lalu masih lagi KEKAL & UTUH hingga ke saat ini. TQ ALLAH....
Kami sendiri xmenygka dpt b'tahan hnga ke hari ini.

oh ye..ingt lagi wktu mula2 jumpa dia.time 2 kat matric. memg nebes glerr nak mati la.seram sejuk ja asa badan! nak2 bila duk depan dia.haha.nsb bekla time 2 membe kami, NAD pon duk jumpa bf dia (dtg skali ngan munzir jgk ).so, blehla cover ase nebes n malu ni..hee. Aku kawan ngan dia dari munzir kurus smp la gemok mcm ni..haha (sory ye syg but i like~)

FYI, kami ni memg duduk berjauhan..Aku di Pahang, munzir plak di Penang. jumpa pon jrg sgtla.setahun 2 ada la 2 3 kali jaa..sedih kan.. :(
memg seronk sgtla bila dpt jumpa.p jalan2 bnyk tmpt. n wktu nak b'pisah pon sedih sgt.xsgka...masa b'lalu bgtu pnts! n tiap kali nak balik memg mcm 2 la, msg2 akan terasa kesedihanya! sebab kami sendiri xjnj bila bleh jumpa lagi pas 2. :(

yela, waktu study dulu, kami ni mana la ada duit.nama pn student kan.nak x nak kena sabarla. tapi tiap kali sem baru b'mula memg excited sgtla sebab time 2 la dapat jumpa my chentahati.. :)

N aku sebnrnya rasa sgt b'syukur bila mengenalinya...sebab dia sgt memahami aku, memg fhm sgtla perangai baik buruk aku, yg pntg dia bleh terima aku seadanya, bg nasihat, sokongan n dorongan yg xt'hnga.apa2 mslh pon aku bnyk citer kat dia..

lagi 1 , aku suka ciri2 yg ada pada dia.kira dia ni menepati ciri2 lelaki idaman aku la. aku ske lelaki yg tngi, b'wajah hitam manis..=) yela, kalo bf yg lagi putih, malu la kan...tapi kalo puan yg putih xpela..hehe :p. dia pon jenis yg ambl berat hal agama, ciri2 kepimpinan 2 memg ada, nak jadi pemimpin keluarga 2 ada la.
dia baik hati, memg pyhla dia nak marah aku (aku ja yg asek marah dia :P), caring, romantik, pnd pujuk ak yg kuat majuk ni,pnd ambil hati. tapi dia ni memg jenis xtnjuk la sifat kasih syg dia 2 depan org lain.jgn harapla! (eventhough kdg2 2 ak m'harap jgkla) so, basically aku rasa dia memg ckup sempura utk aku....

Aku sendiri rasa memg xbleh da nak hidup tnp dia sebab dia adalah segala2nya bg aku sekarang! kalaw dia xda, alamatya hidup ni terasa sunyi sgt, suram da sepi.... :(

bergadoh?biasa la 2.ada masa gembira, n ada masa berduka.adatla bila b'cinta 2 kan.tp kami buknla jenis yg ske gado lama2 smp 2 3 ari.plg lama pon stgh hari ja.n plg kejap ada la dlm stgh jam kot.hehe..bg kami, xperlu la nak gado lama2. apa yg pentg kena b'bncg apa2 jua skali pon, xpuas ati ka, da wat slah ke.aku pon bukan jenis yg pendam perasaan.so, kalo aku kata xske or ada asa xpuas ati, aku ckp direc ja.kan seng...bia dia tau apa yg aku rasa.lgpon, sikap b'terus terang 2 kan pentg dlm sesuatu p'hubungan. Besides, kami ni dok jauh.so, xmaula gado lama2.memg xbleh! manyak rindu meh!! :) nsb baikla kami ni jenis mengalah.

Hub kami pon sudah diketahui oleh kedua dua pihak (our parents). aku sendiri da p umah dia awal tahun ni.(bulan 2 kot xsilap). semoga hub yg terjalin ini akn lebih dirahmati dan diberkati....dan semoga akan ada suatu noktah utk hub yg terjalin ini...sama2 kita menantinya.insyaALLAH....

Buat SAYANG...tq 4 everything!selama 5thn kita bersama, memg bnyk suka duka kita bersama n u always there for me! n i want to be there for you for the rest of my life!! mahal kita!


love u,
AISYAH........... =)


BDW...gmbr dia memg xbnyk sgtla sebab dia xske amik gmbr sniri.yelah, photographer kan.memg mcm 2! (kdg2 aku yg tensen sbb xda gmbr dia sgt!). ini la some of his pictures yg sempat aku upload :)
...............



dia..







No comments: