Friday, November 12, 2010

oh mtest!

HAH! Currently i'm still struggling study for my mtest..bukanla study apa pon, juz perbanyakkan latihan. sebab aku dah beli buku mtest recommended by my friend, izan...

Actually, soalan dia memg agak confius la.n boleh tahan susah jgk. even bila aku buat latihan memg da terasa susah jgk.apatah lagi bila nak jwb exam yg sebenarnya kan.adehh...in fact, when i check the answer, most of them are wrong.tettt!
Ini la yang wat aku mula feeling down nih! :(

Tapi aku kuatkan semangat jgk, xnak ikut perasaan sgt. So, aku juz berdoa supaya aku dapat wat yang terbaik esok. insyaALLAH.

Berbekalkan dengan sedikit masa yg ada ni (less than 24hours), aku teruskan wat latihan, igt2 mana yg patot. petang ni aku nak p uia, nak stay bilik izan malam ni sebab aku nak study dgn dia, n nak tny apa2 yg patot.

Tapi ada PROBLEM la plak! cdgnya aku nak p tmpt ujin mtest skali ngan membe aku, aina...masalahnya, aku xtaw mcm mana nak p umah dia dari UIA. kalo ada kenderaan xkesahla. ni memg xda. kwn2 aku pon rmai yg dah abes study. nak mtk tolg ngan membe yg len pon xpst la sebab aku nak kena awal dlm 630-645 pagi..mesti depa dok syok tido time2 mcm 2...adeh....memg masalah! :(

Hopefully aku dapat settle kan perkara ni secepat mgkin!


No comments: